Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Ichi Ban. Meer weten? Ontdek meer
Esther
14 jun 2026 om 19:49
Altijd super tevreden. Echter, vandaag zat er een pittige mayonaise over de pittige tonijn/zalm rol gespoten. Dat vinden we beiden toch minder en was eerder nooit zo. ik ben juist fan van de verse ingrediënten en sushi die niet verstopt is onder sausjes.
Isa
19 mei 2026 om 21:06
Heerlijk
Jip
17 apr 2026 om 21:50
Amazing sashimi!
Maaike
17 apr 2026 om 18:28
Edame boontjes waren helaas te lang gekookt.
Jacques
17 apr 2026 om 16:46
Heerlijke gemengde warme tempura (groente en garnalen) met tempura saus!
Sharita
16 apr 2026 om 19:26
optijd bezorgd en lekker gegeten